czwartek, 31 lipca 2008

Mael

1 komentarz:

Kama pisze...

Dobra to niech Mael będzie pierwszym z tych 95 ;D Jakoś od początku lubiłam tę postać, a później w stanie... hmmm... lekko wskazującym (pamiętam jak dziś hehehe) ujawniłeś mi kim jest ten rycerz, jednocześnie potwierdzając moje przypuszczenia co do jego tożsamości:) Nadal go lubię i tak sobie pomyślałam że wcale by nie było głupio gdybyś rysnął go jeszcze kiedyś. Co do samego rysu to łatwo zauważyć że różni się on od późniejszych. Już nawet nie chodzi mi o zagospodarowanie kartki, ale o samą postać, czy sposób tworzenia. O ile teraz rysujesz wszystko z ogromną starannością, gdzie każda kreseczka ma swoje miejsce, to tutaj wydaje się jakbyś robił to bardziej swobodnie. Wiesz kreska tu, kreska tam, po prostu rach ciach i jest rysunek ;D Pewnie to tylko pozory ale w tym rysunku wlaśnie ta swoboda, choćby i myląca, podoba mi się najbardziej:)
Ty... a masz jeszcze ten rysunek? hehehe;D